O nás

Když se vám pokazí pračka, voláte obvykle opraváře, s angínou jdete k doktorovi a ostříhat se do kadeřnictví. Jeden z nejdůležitějších dní v životě, ten, o kterém sní snad každá malá holka, se ale pokoušíte zvládnout sama nebo se známými a rodinou, kteří s podobnými akcemi mají jen malé nebo žádné zkušenosti. Navíc svatební den je zážitek, který se už nebude (nebo v to alespoň doufáte), opakovat!

Zorganizovat svatbu tak, aby byla přesně podle vašich představ, stojí spoustu úsilí, času a mnohdy i stresu. Nezřídka tyto pokusy končí plačícími nevěstami, které si přejí, aby se vše dalo vrátit na začátek. Vy se ale trápit nemusíte. Nezapomeňte, že opravdová princezna – a tou v tento den jste – má na všechno své pomocníky. Vy je můžete mít také! Rádi budeme Vaše pravá ruka, když máte na levé prstýnek!!!

S čím vám můžeme pomoci? Nabídneme spousty rad a tipů nebo si můžete zvolit některé z následujících služeb, které nabízí zkušená svatební agentka ("agentkaříme" už od r. 2005) Mgr. Jana Kubáčová a její tým:

  • zásnuby na míru
  • symbolické svatební obřady pro již sezdané
  • příprava a organizace svateb
  • svatby na klíč i částečná organizace
  • koordinace v den svatby
  • svatební poradenství (naplánujte svůj den D od A do Z)
  • výukové semináře "JAK NA SVATBU" pro skupiny nevěst a/či páry
  • kompletní aranžmá svatby vč. květin
  • zábavný program pro svatebčany
  • svatební noviny
  • tipy na dodavatele (foto, video, cukráři, auta, atd.) • svatební oznámení a weby na míru ... a spoustu dalšího!
Kontakt
Zobrazit další pobočky
Nabídka služeb
Den se svatební agentkoucena: 3999 Kč

Ve smluvený den se setkáte se zkušenou svatební agentkou, která se bude věnovat jen a jen vám. Díky tomu získáte všechny potřebné informace, co, kdy a jak udělat, aby vaše svatba dopadla přesně podle vašich představ.

Kde rozhodně nešetřit a na čem lze naopak ušetřit velmi výrazně? Poradíme Vám! Vy si tak budete moci svatbu zorganizovat sami, ale zároveň získáte nejen zajímavou inspiraci, ale také jistotu, že na nic nezapomenete.

Co získáte a jak Den se svatební agentkou probíhá?

  • nejprve si vyslechneme vaše představy a přání
  • poté sestavíme předběžný, ale úplný časový harmonogram Vaší svatby
  • provedeme vás vaším svatebním dnem od A do Z!
  • poradíme vám kvalitní, ověřené a cenově dostupné dodavatele
  • pomůžeme s tvorbou programu pro Vaše hosty

Kdy a kde? Den se svatební agentkou může proběhnout kdykoli v předem smluveném termínu. Konzultace probíhají po celé ČR, nejčastěji však v Hranicích na Moravě, Olomouci či Praze. Pokud si přejete sejít se kdekoli jinde mimo zmíněná tři města, rádi Vám vyjdeme vstříc. K ceně služby je však v tomto případě nutno navíc přičíst náklady na cestu = 8 Kč/km (cesta je počítána z Hranic na Moravě).

BONUS! V případě realizace služby v Olomouci je možnost, aby součástí služby (po předchozí domluvě) byla také zážitková část, kdy si můžete za odborné asistence vyzkoušet svatební šaty a doplňky, inspirovat se svatební výzdobou a vychutnat si roli opečovávané celebrity v prostředí svatebního centra CAXA.

Koordinace svatebního dnecena: na dotaz

Využijte služeb zkušené svatební koordinátorky pouze ve svůj den D. Zajistíte si tak, že se vy ani vaši nejbližší nebudete muset o nic starat.

Nabídka služeb poskytovaných ve svatební den:

  • supluji role svědků a rodičů
  • zajistím plynulý chod svatebního dne
  • poskytuji celodenní poradenství a pomoc
  • zajišťuji a ověřuji účast a práci smluvených dodavatelů
  • připravuji a organizuji svatební program
  • celou svatební hostinu také „moderuji,“ zejména zajišťuji organizaci různých her a tradic :)
  • pečuji o pohodlí a vizáž novomanželů, zvláště pak nevěsty

Pro svatby, které se konají v prostředí bez vlastní obsluhy (např. sokolovny, vlastní zahrada...) navíc také:

  • zajištění pomocného personálu (zejména obsluhy, je-li nutná)*
  • zajištění pomoci s přípravou svatební tabule*
  • zajištění pomoci s výzdobou prostor konání svatební hostiny*
  • příprava a organizace svatebního programu ve svatební den

*Realizace služeb (tedy jejich samotné provedení) označených touto hvězdičkou je zpoplatněna zvlášť.

Částečná koordinace svatby

  • Troufáte si svatbu zorganizovat sami, ale chtěli byste koordinátora pouze na dobu před konáním obřadu?
  • Nebo byste naopak rádi, aby vám někdo zorganizoval pouze zábavu během svatební hostiny?
  • Či máte ještě jiné představy o zapojení svatební koordinátorky?

Nebojte se mě nezávazně kontaktovat, určitě se domluvíme :)

Svatební moderátor a animátorcena: na dotaz

V podstatě plní funkci svatebního koordinátora, pouze s tím rozdílem, že zatímco svatební koordinátor bývá obvykle spíše v pozadí, svatebního moderátora rozhodně žádný z vašich hostů nepřehlédne.

Jeho úkolem je provádět vaše hosty celým svatebním dnem, informovat je o tom, co se bude v příštích okamžicích dít a zároveň je i pobavit. Sami si můžete zvolit, zda chcete, aby se jednalo o muže či ženu, případně si zvolit i druh oděvu nebo kostýmu, který bude mít pro tuto příležitost na sobě.

Nejčastěji se jedná o divadelní herce, oblečené buďto ve fraku či smokingu, nebo kostýmu dvorního poradce krále, často doplněném i o pomůcky, jako je vycházková nebo obřadní hůl, s jejichž pomocí dává tlukotem o zem najevo, že se chystá změna programu.

Svatba na klíčcena: na dotaz

Zajistím vám komplexní svatbu na míru dle vašich přání, snů, požadavků. Nerozhoduji za Vás, ale podle Vás. A protože si uvědomuji, že svatba je finančně velice nákladná záležitost, kladu velký důraz na to, abych Vám pomohla ušetřit nejen starosti, ale také peníze.

V období příprav:

  • až 10 hodin osobních setkání: četnost, intenzita i náplň záleží čistě na vašich preferencích
  • vypracování návrhu organizačního schéma svatebního dne
  • nepřetržité svatební poradenství (telefonické, emailové)
  • v případě zájmu příprava loučení se svobodou
  • tvorba a správa listu svatebních darů na platformě zdarma
  • zajištění externích dodavatelů, následná konzultace a jejich výběr
  • vypracování seznamu dodavatelů včetně cenové kalkulace

Ve svatební den:

  • tvorba svatebního itineráře
  • celodenní poradenství a pomoc ohledně uplatňování svatebních zvyků atd.
  • péče o vizáž nevěsty (úprava make-upu při focení, kontrola svatebních šatů...)
  • zajištění a ověření účasti smluvených dodavatelů
  • příprava a organizace svatebního programu ve svatební den

Pro svatby, které se konají v prostředí bez vlastního pomocného personálu navíc také:

  • zajištění pomocného personálu (zejména obsluhy, je-li nutná)
  • příprava svatební tabule
  • výzdoba prostor konání svatební hostiny
  • příprava a organizace svatebního programu ve svatební den
  • zajištění následného závěrečného úklidu
Netradiční svatbycena: na dotaz

Láká Vás představa netradiční svatby?

Třeba svatba na určité téma nebo na netradičním místě?

Například:

  • na ranči
  • v balónu
  • na pláži
  • v jeskyni
  • u bazénu
  • v historické pevnosti, jako je např. Fort Křelov nedaleko Olomouce
  • na tenisovém kurtu
  • nebo "jen" v zahraničí...?

Nebojte se nás kontaktovat, společně to zvládneme!

Galerie
Videa
HodnoceníDodavatel ještě nebyl hodnocen.
facebookPixel
Sledujte nás@svatba.cz
Máte zájem se prezentovat na Svatba.cz?©2024 Svatba.cz s.r.o. Všechna práva vyhrazena