Museli jste kvůli koronaviru svatbu přesunout na jiné datum, i tak jste však zachovali alespoň malý obřad s těmi nejbližšími, ale mrzí vás, že o to ostatní svatební hosté přijdou? Nemusí! Využijte všechny ty moderní technologie, které nás provází na každém kroku a pozvěte je na virtuální večírek! Že to zní šíleně? Možná! Ale než dojde na opravdovou párty, kterou si s nimi užijete v lepších časech, zkuste prostě udělat něco netradičního. Vždyť kdo může říct, že si užil hned dvě svatební veselice - se stejným partnerem? :)
A jestli si teď klepete na čelo a říkáte si, že byste rádi viděli, jak by něco takového mohlo vypadat, máme pro vás dobrou zprávu – nemusíte čekat dlouho! Už 22. – 24. ledna se totiž uskuteční první český virtuální veletrh pod názvem Virtuální svatební festival, kde si můžete vše obhlédnout, ale také narazit na spousty dodavatelů a třeba i soutěžit o atraktivní ceny. Teď už ale zpátky k článku.
Zaujalo vás téma virtuálního svatebního večírku?
Tak se pojďme společně podívat, jak by mohl vypadat třeba ten váš.
Celou akci je třeba pojmout interaktivně, protože jak každý z nás ví, atmosféru večírku tvoří jeho hosté! Pokud byste se do toho tedy opravdu chtěli pustit, překvapte svatebčany tím, že jim rozešlete pozvánky na konkrétní datum i čas. Ale pozor – pozvánky by bylo dobré poslat klasicky, poštou, abyste celé akci dodali na patřičné vážnosti a do dopisu, který k nim přiložíte pak vysvětlit, oč se jedná. Důležité je zmínit informaci, že v den akce, asi 2 hodiny před jejím konáním jim přijde balíček s několika dárky, proto je důležité, aby byl doma někdo, kdo si jej převezme.
Další krokem je:
zajistit samotné balíčky a samozřejmě také někoho, kdo je rozveze. Může to být klidně i místní taxislužba, většina z nich dnes jezdí ve větších městech za fixní cenu kolem padesáti až sto korun za jízdu. A co dát do balíčku? Program toho, co pozvané čeká, nějakou dobrou lahvinku (jakou, to je na vás) a třeba i dekorace na stůl, aby si mohli ozdobit vlastní svatební tabuli. Dále pak v místě jejich bydliště zařídíte a předplatíte dovážku večeře spolu s dezertem (klidně i pizzu a palačinky) na konkrétní čas, a nakonec hudebníka nebo baviče, který se k vaší párty v určitou hodinu přidá.
Program takové virtuální svatební párty by pak mohl vypadat třeba takto:
17:50 Zapínáte SKYPE nebo třeba Google meet (GM)
Pokud zvolíte GM, stačí hostům jen zaslat odkaz a kliknutím na něj se pak všichni potkáte. Novomanželé se na obrazovce objevují ve svatebních šatech a obleku nebo alespoň v tričkách s nápisem „nevěsta a „ženich”.
18:00 Novomanželé vítají přítomné hosty
18:02 Promítání videa ze svatebního obřadu nebo společné sledování fotek
Tohle si na GM předem natrénujte, ale není to vůbec složité.
18:10 – 18:45 Gratulace, hosté se vzájemně představují a jiné povídání si
18:45 – 19:00 Poděkování novomanželů hostům a pozvání na večeři; údiv hostů ;)
19:00 – 19:15 Dovážková služba překvapeným hostům doručuje večeři, všichni společně jedí
19:15 – 20:00 Společná večeře a povídání si
20:00 Závěrečná tečka: online vystoupení, třeba kouzelníka nebo koncert vaší oblíbené kapely… to už je na vás
Fantazii v jakémkoliv ohledu se samozřejmě meze nekladou, takže váš večírek může samozřejmě vypadat úplně jinak, nicméně pokud se do něčeho podobného pustíte, budete moc rádi, když se s námi později podělíte o své zážitky! A ještě radši, pokud se společně potkáme 22. – 24. ledna na našem Virtuálním svatebním festivalu – veletrhu, o jakém se bude mluvit ještě dlouho!